2011. augusztus 8., hétfő

Aranyköpések Pt. 3.

Itt egy újabb adag, jó mulatást.

Moncsi
- Jégermester (mind tudjuk, milyen italra is gondolt)
- kiáváncsi (egy magyar szó enyhe olasz beütéssel)
- tudom a nevét igazából, csak fogalmam sincs, hogy hívják
- így, hogy meg van tervezve, már nem annyira spontán (tényleg?)

Angyalka
- ki tudja, mivel tömi a tejét (hát még a fejét!)
- az nehéz legyen, hogy van
- majd hívjál, ha már tudod, hogy hol vagy

Alex
- úgy összeráncoltad a hajad (jó, hogy ilyet is tudok :D)
- vacsora előtt megkóstoljuk a páleszt, utána meg a pálinkát (naná, és a borral mi lesz?)
- adhatnál rá egy kis számot (akartad mondani hangerőt)
- viszket a nyenyerem
- sziárvány
- saját maga alatt ássa a sírját (a szólások összebuggyantása az egyik csücsköm szíve)

Én
- kiderokáltam a telefont
- konalvód (ami a vonalkód az én nyelvezetemen egy éjszakai műszak közepén)
- még a fogásod is lobogna a tömödbe (tömésed a fogadba...ehh)
- szetté van kedve (ketté van szedve, yeah)
- majd ha kézzel a végmosással (azaz végez a kézmosással, betűcsere rlz!)
- mit fogunk fütni-sőzni?
- fűszokna
- elmegyek pancsizkodni
- gyakorlítasz (he?)

Egyebek:

Adtam Moncsinak pár zsepit, erre ő: "Ó, köszi, ezt elmentem.", és betette a táskájába.
CTRL+S, mi?

Zsófi: Mindenki bámult, én nem tudom, mi volt velük.
Én: Miért, mi volt rajtad?
Zsófi: Semmi.
!!!

(Szerda este, 22:35, rádiót hallgatunk)
Én: Miért adnak ilyen altató zenéket?
Alex: Kedd este van pedig.

***
Ajánlott bejegyzések:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése